Artykuły sponsorowane na blogach – jako skuteczne narzędzie link building – publikacja artykułów sponsorowanych. Wspieramy działania marketingowe, współpracujemy z Agencjami, oferujemy atrakcyjne warunki cenowe.
Artykuły sponsorowane, publikacja artykułów sponsorowanych na wysokiej jakości portalach to jedno z najlepszych narzędzi content marketingu. Ciekawy, kontrowersyjny artykuł, promujący w subtelny sposób produkt czy usługę to jedno z najlepszych narzędzi do zdobywania wartościowych linków i ruchu na stronie.
Publikacja artykułów sponsorowanych – Praktyczny Blog – wydawca
Jako wydawca publikujemy artykuły sponsorowane w kategoriach: blog lifestylowy, lifestyle blog, zdrowie i uroda, dom i ogród, budownictwo, biznes i finanse, blog marketingowy, technologie, fotografia.
Content marketing to tworzenie wartościowych treści, które będą odpowiadać na potrzeby Twoich klientów. Agencje Marketingowe bardzo często współpracują z blogerami w celu promowania stron swoich klientów. Artykuły sponsorowane na blogach są bowiem jednym z najbardziej wartościowych źródeł pozyskiwania linków i ruchu na stronie. Publikacja artykułów sponsorowanych nadal jest jednym z kluczowych elementów wykorzystywanych przez Specjalistów SEO.
Podstawowym celem artykułu sponsorowanego jest zainteresowanie użytkownika Twoim produktem czy usługą i skłonienie go do działania. Content marketing to tworzenie takich treści, np. artykułów reklamowych, które będą odpowiadać na potrzeby Twoich klientów, ale także będą skupiały się na budowie pozycji i renomy Twojej marki w sieci.
Artykuły sponsorowane na blogach to kluczowe narzędzie link building
Jak wiadomo samo posiadanie strony internetowej czy sklepu nie zapewni nikomu klientów. Jeśli chcemy osiągnąć sukces w prowadzeniu jakiegokolwiek biznesu w internecie musimy powiedzieć sobie jasno, że podstawą sukcesu jest pozycja naszej firmy w Google. Jednak wysoka pozycja w wyszukiwarce to nie wszystko! Artykuły sponsorowane poprzez publikowanie treści na branżowych stronach czy w czasopismach, pomagają dotrzeć do Twojej grupy docelowej. Dobrze stworzony artykuł sponsorowany bez stawiania na nachalną promocję będzie pozytywnie odebrany przez użytkownika i zwiększy szansę na wzrost wyników finansowych Twojej firmy.
Jeśli nie ma Cię w Google to nie istniejesz
Artykuły sponsorowane na blogach są jednym z kluczowych narzędzi wykorzystywanych w pozycjonowaniu strony. Obok optymalizacji witryny pod kątem treści, opisów, znaczników ważne jest również zdobywanie linków – i tu niezastąpionym narzędziem jest publikacja artykułów sponsorowanych na wysokiej jakości portalach wydawców.
Link building oparty na content marketingu i publikacja artykułów sponsorowanych – naturalne zdobywanie linków
Link building czyli pozyskiwanie wysokiej jakości linków to ważny element pozycjonowania. Kluczem do sukcesu jest naturalny profil linkowania, czyli taki który nie wskazuje na kupowanie linków. Link building oparty na content marketingu, publikacji artykułów na blogach wysokiej jakości, pozwala zdobyć zaufanie Google i efektywnie się pozycjonować. Od dawna wiadomo, że wpływ na wysoką pozycję strony w wynikach wyszukiwania mają przede wszystkim linki zewnętrzne prowadzące na naszą stronę.
Artykuły sponsorowane zlecane są bezpośrednio przez reklamodawcę lub poprzez agencję reklamową obsługującą cały proces. Artykuł sponsorowany tworzony jest przez copywritera lub tak jak np. u nas istnieje możliwość zlecenia napisania tekstu. Artykuł może mieć charakter typowo promocyjny, recenzyjny lub ekspercki, który pośrednio promuje daną firmę. Często jest to zależne od wytycznych publikującego podmiotu.
Artykuły sponsorowane mają na celu promocję danej marki lub pojedynczego produktu czy też usługi mając na celu dotarcie do jak największej liczby odbiorców lub pozostawienie linku pozycjonującego w mocno ocenianym przez Google serwisie. Prawie w każdym przypadku publikowanie artykułów sponsorowanych jest płatne, wyjątek stanowią tylko wymiany barterowe. Większość informacji znajdującej się w treści reklamy ma pozytywny charakter, aby nakłonić użytkownika do skorzystania z oferty. W tym przypadku większość firm stawia na tworzenie edukacyjnych treści, aby uniknąć nachalnej promocji.
Publikacja artykułów sponsorowanych z roku na rok odgrywa coraz większe znaczenie przy pozycjonowaniu strony internetowej. Kiedyś kluczową rolę w pozycjonowaniu odgrywały katalogi. Na dzień dzisiejszy katalogi nie mają już takiej wartości, o czym świadczy zamykanie nawet katalogów głównych takich jak np.katalog.onet.
Artykuły sponsorowane w przeciwieństwie do katalogu, daje możliwość w sposób subtelny zaoferować klientowi ważną dla niego korzyść. Celem artykułu sponsorowanego może być promocja produktu czy usługi, poprawa wizerunku marki, wzrost pozycji marki w sieci.
Artykuły sponsorowane mogą mieć różną postać – najczęściej spotykane to:
1. Tekst tematyczny
Taki tekst może być artykułem typowo reklamowym, promującym towar, usługę, firmę lub jej stronę internetową, ale tej formy nie polecamy. Internauci nie lubią nachalnej reklamy, trzeba się więc liczyć z tym, że nie będą takiego tekstu chętnie czytać. Dlatego lepiej jest, gdy artykuł sponsorowany nie reklamuje niczego bezpośrednio, lecz omawia jakieś zagadnienie, najlepiej – interesujące dla czytelnika. Powinno ono być związane z reklamodawcą, jego produktem lub usługą i dawać pretekst do zamieszczenia odnośnika dofollow. Język takiego artykułu sponsorowanego powinien być nieskomplikowany i zrozumiały dla większości czytelników. Dobrze jest unikać w nim wyrażeń specjalistycznych – chyba, że z objaśnieniami, które rozwieją wszelkie wątpliwości.
2. Tekst ekspercki
Jest to już obszerna rozprawa na jakiś temat, poparta źródłami, cytatami, nierzadko też infografiką, wykresami etc. Pisanie takiego tekstu może zająć kilka dni, stąd i honorarium za niego jest dość wysokie. Rzadko zdarza się jednak, by copywriter był w stanie taki tekst napisać. Zaletą eksperckiego artykułu sponsorowanego jest to, że ze względu na fachowość, wiarygodność i obszerność może on być cytowany przez innych, udostępniany w mediach społecznościowych i pozyskiwać linki dofollow.
artykuły sponsorowane, publikacja artykułów sponsorowanych, wydawca, artykuły sponsorowane na blogach, portal wydawcy_www.praktycznyblog.pl
Artykuły sponsorowane wydawca – publikacja artykułów sponsorowanych na wysokiej jakości portalach – najważniejsze korzyści
→ są bardzo skuteczną formą pozycjonowania
→ wzrost ruchu na stronie, sklepie
→ wzrost sprzedaży
→ budowanie renomy marki
→ budowanie pozycji lidera branży oraz experta
→ przekazują treści merytoryczne
→ w subtelny sposób reklamują Twój produkt
→ przedstawiają zalety produktu/usługi
→ są zdecydowanie bardziej wiarygodne niż inne formy reklamy (np. katalogi)
→ zawierają słowa kluczowe oraz linki prowadzące do Twojej strony
→ wzrost liczby fanów
Artykuły sponsorowane na blogach świetnie budują zaufanie Twoich przyszłych klientów. Są doskonałą i sprawdzoną metodą na pozyskiwanie wartościowych linków.
Jeśli zastanawiasz się jak napisać dobry artykuł sponsorowany, koniecznie skorzystaj z poniższych porad:
→ Interesujący tytuł i ciekawe zdjęcie
Twój artykuł musi wyróżnić się wśród innych publikacji znajdujących się na stronie wydawcy. Postaw na zdjęcia związane z tematem oraz ciekawy tytuł, który zachęci użytkownika do kliknięcia w link.
→ Czym więcej informacji, tym lepiej
Postaraj się wyczerpać temat, podając jak najwięcej potrzebnych informacji. Dobre artykuły sponsorowane mają nie mniej niż 1500 znaków.
→ Postaw na rozwiązanie problemu, a nie nachalną sprzedaż
Pomyśl w jaki sposób oferowany produkt lub usługa może się przysłużyć kupującemu i określ artykuł, który rozwiąże ten problem. Sformułowania typu „najwyższa jakość”, „super cena”, „najlepszy na rynku”, w żaden sposób nie przybliżą Cię do sukcesu w artykułach sponsorowanych.
→ Pisz dla konkretnego użytkownika
W zależności od firmowej oferty pomyśl do kogo kierujesz tekst. Sprzedajesz gry na konsole? Możesz używać slangu, ciekawych metafor, porównań do postaci fikcyjnych itd. Jeśli sprzedajesz produkty medyczne dla osób starszych, musisz postawić na przejrzysty język z delikatnymi medycznymi definicjami. Poznaj swoich klientów, zanim stworzysz tekst reklamowy.
→ Twórz przejrzyste treści
Pewnie nie raz czytałeś artykuł, który miał tylko ciekawy tytuł, bo pozostała część nie miała jakiekolwiek sensu. Unikaj takich treści. W przypadku różnych branż, mogą pojawiać się zaawansowane definicje, kompletnie nie jasne dla zwykłego użytkownika. Postaraj się opisać produkt lub usługę tylko w zrozumiałych słowach. Jeśli używasz branżowych definicji, rozwiń je! Naucz potencjalnego klienta kilku nowych rzeczy.
→ Nie zapomnij o linku!
W zależności od wytycznych wydawcy masz kilka możliwości umieszczenia informacji o swojej firmie. Niektóre portale pozwalają na zamieszczanie linku przekierowującego pod danym słowem kluczowym np. „Poznaj ciekawą ofertę tworzenie stron www w pakiecie z pozycjonowaniem strony który ułatwi promocję Twojej firmy.” Inne strony pozwalają tylko na tzw. linki brandowe, czyli np. „Artykuł został przygotowany w współpracy z AW PROJEKT.” Pamiętaj również, aby poznać definicję linków „nofollow” oraz „dofollow”, które mają ogromne znaczenie w pozycjonowaniu.
CENNIK
Min. 10 dni promocji na str. kategorii – 1 link EML | 45 zł |
Min. 30 dni promocji na str. głównej – 2 linki EML | 86 zł |
Min. 10 dni promocji na str. głównej – linki mieszane | 70 zł |
Min. 10 dni promocji na str. głównej – 2 linki EML | 80 zł |
60 dni promocji na str. głównej – 3 linki EML | 150 z |
Min. 10 dni promocji na str. głównej – 1 link brandowy | 60 zł |
Min. 10 dni promocji na str. głównej – 1 link EML + GWARANCJA RUCHU! | 120 zł |
Min. 30 dni promocji na str. głównej – 3 linki EML | 100 zł |
Min. 30 dni promocji na str. głównej – 3 linki EML + GWARANCJA RUCHU | 150 zł |
Min. 10 dni promocji na str. kategorii – 1 link brandowy | 40 zł |
WYPEŁNIJ PONIŻSZY FORMULARZ
Zapraszam do kontaktu,
Anita Walczak
Content Marketing Specjalist
Praktycznyblog.pl – wydawca
kom: +48 887-587-387
e-mail: kontakt@praktycznyblog.pl
www.praktycznyblog.pl