środa, 27 listopada, 2024
strony internetowestrony internetowe

POLECANE

pozycjonowanie stron warszawapozycjonowanie stron warszawa
warszawa infowarszawa info
pożyczki dla firmpożyczki dla firm

Podobne wpisy

Grawer – kiedy sprawdzi się najlepiej?

Chęć wyróżnienia się z tłumu, nietuzinkowej reklamy przedsiębiorstwa, która na długi czas zapadnie w pamięci klientom oraz partnerom biznesowym, to niemała zagwozdka dla wielu managerów czy przedsiębiorców. Każda firma, by móc cieszyć się sukcesem, zainteresowaniem oraz ugruntowaną pozycją na rynku, stawia na mocną reklamę. Jednym z bardzo efektywnych rodzajów marketingu jest grawer. Można powiedzieć, że jest to wręcz jeden z najbardziej luksusowych, prestiżowych sposobów na rozreklamowanie własnych usług bądź produktów. Przyjrzyjmy się tematowi z bliska.

Czym jest grawer?

Grawer na długopisach reklamowych z logo to jeden z najbardziej popularnych gadżetów reklamowych cieszący się ogromną popularnością i uznaniem. Czym jednak jest grawer? To technika, która polega na żłobieniu twardym narzędziem wzorów w metalu, szkle, kamieniu czy innych różnorodnych materiałach. W obecnych czasach grawer coraz rzadziej wykonywany jest ręcznie, powszechnie stosuje się technikę maszynową, chemiczną bądź laserową. Grawer rytuje zarówno litery, jak i wzory. To metoda zdobienia przedmiotów z bardzo bogatą historią oraz tradycją. Pierwsze zdobienia na wyrobach artystycznych datuje się na rok 2000 p.n.e. na naczyniach z Babilonii.

Reklama a grawer

Pomimo ogromnie długiej historii grawerowania, technika przetrwała po dziś dzień, a jej popularność nie gaśnie, a wręcz zyskuje na wartości. Przedmioty z grawerem traktuje się jako wyjątkowo cenne, spersonalizowane podarunki, które wyróżniają się od powszechnie dostępnych przedmiotów dostępnych dla wszystkich. Biorąc pod uwagę reklamę własnego przedsiębiorstwa, grawer to luksusowa forma promocji.

Jak wykorzystywany jest grawer do kampanii promocyjnej firmy?

Znajomość marki, jej popularność oraz prestiż to główni decydenci w drodze do osiągnięcia spektakularnych sukcesów. Nic więc dziwnego, że wiele firm na całym świecie przeznacza spore środki finansowe na reklamę. Wygrawerowane logo firmy, jej nazwa, slogan reklamowy, dane kontaktowe czy inne ważne z punktu widzenia firmy informacje, będą doskonałą wizytówką naszej marki. Na jakich przedmiotach najczęściej wykonywany jest grawer? Przede wszystkim są to długopisy. Pomimo przeniesienia ogromnej liczby aspektów życia w świat cyfryzacji, wielu z nas wciąż uwielbia korzystać z formy papierowej, także często musimy gdzieś się podpisać.

Powerbank to jedno z najbardziej praktycznych gadżetów reklamowych, jakim możemy obdarować swoich klientów i partnerów biznesowych. Każdy z nas w dzisiejszym świecie korzysta z jakiegoś urządzenia elektrycznego, a rozładowana bateria poza domem i stałym źródłem zasilania jest zazwyczaj dużym problemem. Grawer z logiem, marką czy innymi informacjami zamieszczonym na powerbank, to jedna z najbardziej nowoczesnych form reklamy. Z całą pewnością taki gadżet reklamowy nie wyląduje na dnie szuflady, a będzie często używany w różnych sytuacjach i miejscach, reklamując jednocześnie naszą działalność.

Pragniesz stworzyć ekskluzywne gadżety reklamowe będące rewelacyjną formą reklamy? Grawerowane przedmioty wpadną w oko wielu potencjalnym klientom!

Anita Walczak
Anita Walczak
Właścicielka agencji interaktywnej AW PROJEKT, a także trzech serwisów blogowych (praktycznyblog.pl, ubrand.pl, creditbanque.pl) oraz warszawskiego portalu internetowego Warszawa Info! (warsawcity.info). Z zawodu SEO Specjalist & Web Developer. Zainteresowania: fotografia, grafika, podróże, psychologia, kino, literatura, lifestyle.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POPULARNE ARTYKUŁY