czwartek, 21 listopada, 2024
strony internetowestrony internetowe

POLECANE

pozycjonowanie stron warszawapozycjonowanie stron warszawa
warszawa infowarszawa info
pożyczki dla firmpożyczki dla firm

Podobne wpisy

Jak umieścić logo na kalendarzu książkowym?

Kalendarz książkowy jest jednym z najchętniej wybieranych gadżetów reklamowych dla firm. Idealnie nadaje się dla pracowników, lub jako prezent świąteczny dla kontrahentów. W przypadku kalendarzy firmowych bardzo ważny jest wygląd okładki. Dzięki możliwości wytłoczenia lub wydruku logo możemy stworzyć własne oryginalne kalendarze firmowe.

Tłoczenie logo na kalendarzu książkowym

Najbardziej popularną metodą oznaczenia na kalendarzu książkowym jest tłoczenie. Jest bardzo estetyczne, wytrzymałe i świetnie sprawdza się na każdej oprawie skóropodobnej. Wytłoczyć możemy wszystko, nie tylko logo firmy, ale również inne dodatkowe elementy. Proces polega na stworzeniu matrycy odpowiedniej wielkości. Stworzona jest ona z mosiądzu o grubości 7 mm. Taką matrycę tworzymy jednorazowo i możemy ją wykorzystywać bez dodatkowych opłat w kolejnych latach. Logo wytłacza się za pomocą wysokiej temperatury przykładając matryce do oprawy i mocno ją dociskając. Nasze logo zostanie już na kalendarzu dając wrażenie wklęsłości 3D. 

Taka metoda ma również dodatkowe możliwości. Mowa tu o uszlachetnieniu folią w różnych kolorach. Najbardziej popularne są kolory srebrne i złote co w połączeniu z czarną oprawą nada wrażenie luksusu. Złota folia świetnie sprawdzi się na oprawie Baladek, w której rocznik również jest tłoczony na złoto. Folia lekko błyszczy, zwłaszcza oglądana pod światło.

tloczenie-logo-w-kolorze

Kolorowe logo drukowane techniką UV

Drugą metodą oznaczenia jest druk laserem UV. Polecane szczególnie dla firm którym zależy, aby logo było w oryginalnych kolorach. Specjalnie wykonuje się biały podkład pod logo, dzięki któremu wychodzą wyraziste, dokładne kolory firmowe. Nie zmienią się nawet po nałożeniu na ciemniejsze oprawy. Jego działanie przypomina zwykły wydruk drukarski, jednak główną różnicą jest to, że tusz utrwala się światłem UV. Technika jest bardzo stabilna, nadruk nie będzie schodził po dłuższym korzystaniu z kalendarza. Jako przykład wytrzymałości można podać, że do tworzenia nadruków na pokrowce telefonów używa się właśnie metody UV. Jej kolejną zaletą jest możliwość wydruku nawet najmniejszych szczegółów, lekko widocznych, które potrafią zginąć w przypadku tłoczenia matrycą.

logodrukowanelaseremuv

Personalizacja imienia i nazwiska na oprawie

Trzeci rodzaj znakowania to personalizacja kalendarza imieniem i nazwiskiem. Jest to idealne rozwiązania dla korporacji, urzędów czy firm z dużą ilością pracowników. Każdy może mieć swój indywidualny kalendarz, który będzie podpisany nie w środku a na samej okładce. Już na pierwszy rzut oka możemy stwierdzić do kogo należy dany kalendarz, bez dodatkowego otwierania terminarza. Sam proces polega na laserowym wypaleniu grafiki w odpowiednim miejscu.  Ta technika powstaje inaczej niż tłoczenie, przez co może się minimalnie różnić od logo tłoczonego matrycą. Mimo małej różnicy, personalizacja na oprawie również będzie wklęsła, dlatego bardziej polecamy ją w zestawie z tłoczonym logo niż z drukowanym metodą UV. 

grawer-imienia-nazwiska

Dlaczego warto zamówić kalendarze książkowe z logo?

Kalendarz książkowy przydaje się w każdej firmie. Pomaga w dokładnym zaplanowaniu tygodnia, daje możliwość zapisu deadlinów, jak i ważnych spotkań firmowych. Produkt jest bardzo praktyczny, ale nie tylko. Można go wykorzystać również jako nośnik reklamowy dla swoich kontrahentów. Dzięki możliwości tłoczenia lub wydruku logo możemy dodatkowo wyróżnić nasz kalendarz. Tłoczenie logo sprawi że kontrahenci utrwalą sobie wizerunek firmy. Najlepiej jest więc dopasować oprawę jak najlepiej do firmy. Istnieją również kalendarze z zapięciem lub łączeniem dwóch kolorów opraw. Jeśli zależy nam na znakowaniu na całej powierzchni, do tego może się nadać kalendarz z drukowaną okładką, w którym możemy wykonać całkowicie indywidualną grafikę. 


 

śledź na bieżąco nasz blog lifestyle

Anita Walczak
Anita Walczak
Właścicielka agencji interaktywnej AW PROJEKT, a także trzech serwisów blogowych (praktycznyblog.pl, ubrand.pl, creditbanque.pl) oraz warszawskiego portalu internetowego Warszawa Info! (warsawcity.info). Z zawodu SEO Specjalist & Web Developer. Zainteresowania: fotografia, grafika, podróże, psychologia, kino, literatura, lifestyle.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POPULARNE ARTYKUŁY