sobota, 20 kwietnia, 2024
strony internetowestrony internetowe

POLECANE

pozycjonowanie stron warszawapozycjonowanie stron warszawa
warszawa infowarszawa info
pożyczki dla firmpożyczki dla firm

Podobne wpisy

Wygoda, lekkość i jakość odzieży – jak pokazać te cechy na zdjęciu?

Jak rozbudzić apetyt osób czekających w restauracyjnej kolejce? Najprościej zastosować w tym celu zdjęcia prezentujące świeże, wyselekcjonowane składniki w pełnej krasie. Ten sam mechanizm sprawdza się w przypadku sprzedaży ubrań i akcesoriów. Aby wzmocnić apetyt na zakup, wystarczy zaprezentować na zdjęciu walory oferowanych produktów. Jak zrobić to skutecznie i w wyważony sposób? Czytaj dalej.

Fotografia odzieży: rozbudzanie apetytu i zaspokajanie potrzeb

Wraz ze wzrostem popularności zakupów w sklepach internetowych dynamicznie rozwija się fotografia odzieży. Jest to dziedzina fotografii skoncentrowana na ubraniach i akcesoriach przeznaczonych dla każdego. Odzież i dodatki fotografować można w studiu fotograficznym, w plenerze lub w innym zaaranżowanym do takiej sesji miejscu. W przypadku małych marek rodzinnych ciekawym miejscem na realizację sesji może okazać się np. domowa pracownia krawiecka lub biuro, w którym dojrzewają nieszablonowe pomysły.

Niezależnie od wielkości marki tworzącej ubrania, do rozbudzania apetytu na zakup warto wykorzystać zdjęcia produktowe. Za ich pomocą skutecznie udaje się pokazać dominujące walory odzieży, takie jak wygoda noszenia, lekkość materiału, jakość wykonania. Te cechy są przykładowe, można swobodnie zastępować je innymi, które w przypadku oferowanych produktów odgrywają najważniejszą rolę. Lekkość materiału można byłoby zastąpić np. jego sprawdzonym źródłem pochodzenia, a jakość odzieży – elegancją i ponadczasowością.

Te najważniejsze dla danego produktu cechy można sygnalizować od razu, np. wykonując zdjęcia prezentujące detale zastosowanych tkanin. Można jednak pokusić się o stopniowe oddziaływanie na zmysły odbiorców, pokazując produkt w wyjątkowej scenerii czy już jako element gotowej, energetyzującej stylizacji. Tylko od nas zależy, czy chcemy zaprosić swych klientów w dłuższą podróż pełną przyjemnych wrażeń i wspomnień, czy też dostarczyć im to, czego szukają, natychmiast.

Więcej na temat fotografii odzieży znajdziesz na: https://fp360.pl/fotografia-odziezy-przyklady-ze-sklepow-internetowych/

Od czego warto zacząć realizację sesji produktowej?

Wyobraźmy sobie, że sprzedajesz doskonałej jakości obuwie i chcesz dotrzeć ze swą ofertą sprzedaży do nowych klientów. Zastanawiasz się, jak powinny wyglądać zdjęcia butów, za pomocą których mógłbyś pokazać tę doskonałą jakość. Od czego powinieneś zacząć?

  1. Poszukaj profesjonalnego studia fotograficznego, specjalizującego się w realizacji sesji produktowych dla klientów takich jak Ty.
  2. Zapoznaj się z oferowanymi usługami i sprawdź możliwości współpracy.
  3. Obejrzyj portfolio, by ocenić jakość wykonywanych zdjęć i porównaj swoje wrażenia z doświadczeniami innych klientów – pomogą w tym umieszczone na stronie opinie.
  4. Umów się na pierwszą rozmowę z pracownikami studia, opowiedz o swoim biznesie i potrzebach. Oceń jakość rozmowy i przeanalizuj swoje wrażenia.

Zachęcamy do sprawdzenia usług, portfolio i opinii o współpracy ze studiem fotograficznym fp360.pl. Tworzą je specjaliści, którzy zajmują się fotografią produktową od 2012 roku i są na bieżąco ze zmianami zachodzącymi w internecie i tradycyjnej sprzedaży. Obejrzyj portfolio i zobacz, jak skutecznie, a zarazem subtelnie można rozbudzać apetyt na zakup.

Anita Walczak
Anita Walczak
Właścicielka agencji interaktywnej AW PROJEKT, a także trzech serwisów blogowych (praktycznyblog.pl, ubrand.pl, creditbanque.pl) oraz warszawskiego portalu internetowego Warszawa Info! (warsawcity.info). Z zawodu SEO Specjalist & Web Developer. Zainteresowania: fotografia, grafika, podróże, psychologia, kino, literatura, lifestyle.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POPULARNE ARTYKUŁY