czwartek, 14 marca, 2024
strony internetowestrony internetowe

POLECANE

pozycjonowanie stron warszawapozycjonowanie stron warszawa
warszawa infowarszawa info
pożyczki dla firmpożyczki dla firm

Podobne wpisy

SEO poza stroną – 7 porad aby zwiększyć ruch organiczny

SEO poza stroną – 7 porad aby zwiększyć ruch organiczny. Skuteczna strategia optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) obejmuje połączenie SEO na stronie i poza nią. Chociaż algorytmy wyszukiwarek ciągle się zmieniają, to, co robisz poza swoją witryną, nadal ma znaczenie. W końcu 50 procent czynników rankingowych jest powiązanych ze strategią SEO poza stroną. Skutecznie prowadzone SEO takie jak pozycjonowanie stron Warszawa wykorzystuje obie metody SEO on-page i off-page.

Co to jest SEO poza stroną?

SEO poza stroną odnosi się do działań optymalizacyjnych i taktyk, które stosujesz poza domeną Twojej witryny. Są to taktyki, które nie obejmują optymalizacji ani publikowania treści w Twojej witrynie. Ostatecznie strategia SEO poza stroną ma na celu poprawę autorytetu, popularności, wiarygodności i trafności witryny w sieci.

Pozycjonowanie na stronie a SEO poza stroną

Jaka jest więc różnica między SEO on-page i off-page? Debata „SEO on-page vs off-page” to nie tyle debata, ile próba rozróżnienia dwóch równie ważnych praktyk optymalizacyjnych.

Mówiąc najprościej, każda praca SEO, którą musisz wykonać w swojej witrynie, na przykład pisanie treści, należy do SEO on-page, podczas gdy reszta taktyki to SEO poza stroną.

Niektóre z taktyk SEO na stronie, które agencja SEO może zaoferować Twojej firmie, obejmują:

• Pisanie treści
• Łączenie wewnętrzne
• Badanie słów kluczowych
• Struktura Uniform Resource Locators (URL)
• Optymalizacja meta i tagów tytułowych
• Atrybuty tekstu alternatywnego
• Bezpieczeństwo witryny Secure Sockets Layer (SSL)
• Monitorowanie wydajności strony
• Nawigacja po bazie nawigacyjnej
• Podstawowe wskaźniki internetowe
• Zapewnienie przyjazności dla urządzeń mobilnych
• Oznaczenia schematu
• Sygnały dotyczące korzystania ze strony

Oto niektóre usługi i taktyki SEO poza stroną:

• Linki zwrotne
• Media społecznościowe dla SEO
• Urząd domeny
• Lokalne SEO
• Kampanie Public Relations (PR)

Omówimy te usługi SEO poza stroną w poniższej dyskusji.

pozycjonowanie stron warszawa
pozycjonowanie stron warszawa

Najlepsze praktyki w zakresie strategii SEO poza stroną dla firm

1. Budowanie linków

Odpowiadając na pytanie, co to jest SEO poza stroną?, budowanie linków jest jedną z pierwszych rzeczy, które przychodzą na myśl. Budowanie linków w połączeniu z solidnymi podstawami SEO na stronie i technicznymi ma kluczowe znaczenie w generowaniu ruchu organicznego, szczególnie w konkurencyjnych branżach.

Jeśli potrzebujesz odświeżenia, budowanie linków to proces tworzenia linków zwrotnych (lub hiperłączy jednokierunkowych) do witryny w celu zwiększenia jej widoczności w wyszukiwarce.

Pomyśl o linkach zwrotnych jako głosach zaufania udzielonych Twojej witrynie. Jeśli ten głos pochodzi z zaufanego źródła, takiego jak witryna rządowa (.gov), witryny organizacji non-profit (.org) i agregatory treści (np. Wikipedia), jest to ogromny impuls dla Twojej witryny.

Przedstawiciele Google często podkreślali, że jakość treści jest nadal najważniejszym czynnikiem rankingowym. Jednak budowanie linków znajduje się na drugim miejscu – to jest wysokiej jakości budowanie linków, które obejmuje autorytatywne witryny o wysokim autorytecie domeny (DA) lub Domain Rating (DR), takie jak witryny, o których wspomnieliśmy powyżej.

Najlepsi eksperci SEO będą chcieli, abyś uzyskał więcej wysokiej jakości linków z autorytatywnych witryn. Wiedzą, że strategia SEO poza stroną polegająca na spamerskich, podejrzanych linkach zwrotnych nie przyniesie rezultatów. Najlepsze agencje interaktywne, które tworzą strony internetowe oferują również w pakiecie optymalizację SEO oraz pozycjonowanie organiczne.

Oto niektóre z technik budowania linków, które działają w 2022 roku i później:

• Użyj Help a Reporter Out (HARO), aby stać się źródłem informacji dla blogerów i reporterów.
• Najlepsi eksperci SEO zazwyczaj zalecają publikowanie długich treści (1500 słów lub więcej), które obszernie poruszają dany temat.
• Znajdź uszkodzone linki i skontaktuj się z właścicielem zasobu i zaproponuj zastąpienie linku do jednej ze swoich stron.
• Znajdź niepowiązane wzmianki o marce i poproś właściciela treści o link do strony, o której wspomniał

Dostarczanie świeżych i wysokiej jakości treści jest jednym z kluczy do uzyskania lepszej jakości linków z innych witryn. Ta strategia jest jednym ze sposobów współpracy SEO na stronie i poza nią.

2. Zwiększ E-A-T swojej marki

Aby być w łaskach Google, musisz poprawić EAT, czyli wiedzę specjalistyczną, autorytatywność i wiarygodność swoich treści.

Wiedza specjalistyczna wymaga wykazania, jak dobrze znasz swoją niszę – ważny aspekt Twojej strategii SEO poza stroną. Oprócz pokazywania właściwych poświadczeń, musisz być w stanie przedstawić swoim czytelnikom dokładne, przydatne i prawdziwe informacje. Im więcej wykażesz się swoją wiedzą, tym większym autorytetem się staniesz.

Podobnie jak wiedza specjalistyczna, autorytatywność można również pokazać za pomocą treści, takich jak filmy, blogi, seminaria internetowe i podcasty. Jeśli masz w swojej organizacji ekspertów branżowych, wykorzystaj ich, aby zapewnić wgląd podczas tworzenia treści. Innym sposobem jest tworzenie studiów przypadków, które pokazują (nie mówią) wyniki twoich produktów lub usług i stanowią przykład twojej wiedzy na ten temat. To prawdziwy dowód na to, że wiesz, co robisz.

I wreszcie, wiarygodność jest ustalana po pomyślnym wykazaniu swojego autorytetu. Innym sposobem na poprawę tego jest techniczne SEO. Na przykład w eCommerce powinieneś nie tylko optymalizować swoje strony, ale musisz także mieć implementację certyfikatu SSL. Google informuje, że 70 procent wyników na pierwszej stronie na stronach wyników wyszukiwania (SERP) pochodzi z witryn z certyfikatem SSL. W ten sposób okazujesz wiarygodność nie tylko użytkownikom witryny, ale także wyszukiwarkom. Kiedy twoja wiarygodność spadnie, być może będziesz musiał przeprowadzić zarządzanie reputacją. Świetna agencja SEO z tego typu usługami będzie bardzo pomocna.

seo poza stroną, seo off-page
seo poza stroną, seo off-page

3. Zoptymalizuj marketing treści i SEO

Marketing treści i SEO idą w parze. W rzeczywistości trudno jest wymyślić przykłady SEO poza stroną bez cytowania marketingu treści. Wielu uważa, że marketing treści polega tylko na publikowaniu treści w Twojej witrynie. Jednak najlepsi eksperci SEO powiedzą Ci, że oznacza to znacznie więcej.

Marketing treści to strategiczny proces tworzenia, dystrybucji i publikowania treści, które angażują i zachwycają odbiorców docelowych. Aby to osiągnąć, Twoje treści muszą być odpowiednie, wartościowe i atrakcyjne. Oprócz budowania linków, content marketing może być również częścią Twoich kampanii marketingowych i PR w mediach społecznościowych.

4. Zoptymalizuj media społecznościowe pod kątem SEO

Media społecznościowe to jeden z ciekawszych przykładów SEO poza stroną. Chociaż istnieją usługi budowania linków SEO, nie przyniesie to wiele korzyści SEO, ponieważ media społecznościowe są znane z posiadania linków „nofollow”. Kiedy linkujesz do zewnętrznej strony, link nofollow ma w kodzie atrybut rel=”nofollow”. Mówiąc najprościej, nie przekazuje żadnych uprawnień do Twojej witryny.

Jaki jest więc cel mediów społecznościowych dla SEO poza stroną? Ma na celu poprawę świadomości marki i generowanie leadów. To także świetny sposób na generowanie ruchu organicznego do Twojej witryny. Dlatego usługi budowania linków SEO powinny uwzględniać media społecznościowe w ogólnej strategii.

5. Popraw DA i autorytet strony

Domain Authority i Page Authority (PA) to wskaźniki opracowane przez Moz, które przewidują, jak dobrze pozycjonują się strony internetowe i całe witryny. Istnieją narzędzia, których możesz użyć do pomiaru wyników DA i PA, które mogą wynosić od zera do 100 i są oparte na wielu czynnikach.

Po sprawdzeniu swojego DA jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby poprawić swój wynik, na przykład:

• Zwiększaj sygnały społecznościowe
• Poprawa szybkości ładowania strony
• Uczyń swoją witrynę przyjazną dla urządzeń mobilnych
• Popraw SEO techniczne
• Przeprowadzaj optymalizacje na stronie
• Użyj innych taktyk SEO poza stroną, o których mowa wcześniej

6. Użyj profilu firmy Google do lokalnego SEO

Czterdzieści sześć procent wszystkich wyszukiwań online to wyszukiwania lokalne. Oznacza to, że wiele osób korzysta z Internetu w poszukiwaniu lokalnych firm. Jednym ze sposobów na zwiększenie swojej obecności w okolicy jest zabezpieczenie wpisu w profilu firmy Google, wcześniej znanego jako Google Moja Firma, i innych cytatów. Upewnij się, że nazwa firmy, numer telefonu, adres i inne informacje są spójne we wszystkich Twoich profilach.

7. Cyfrowe kampanie PR

Kampanie PR świetnie nadają się do wprowadzania nowych produktów i usług oraz ogłaszania wydarzeń i promocji firmowych. Niektóre kampanie digital PR obejmują przeprowadzanie wywiadów online, komunikatów prasowych i advertoriali. Advertoriale to reklamy w formie wiadomości. Są one wysyłane do internetowych mediów informacyjnych.

Rozważ cyfrowe kampanie PR w ramach usług SEO poza stroną. To świetny sposób na pozycjonowanie się jako lider myśli w branży. Kampanie te stawiają Twoją firmę w centrum uwagi – zwiększając świadomość marki i zwiększając ruch polecający.


 

śledź na bieżąco nasz blog lifestyle

Anita Walczak
Anita Walczak
Właścicielka agencji interaktywnej AW PROJEKT, a także trzech serwisów blogowych (praktycznyblog.pl, ubrand.pl, creditbanque.pl) oraz warszawskiego portalu internetowego Warszawa Info! (warsawcity.info). Z zawodu SEO Specjalist & Web Developer. Zainteresowania: fotografia, grafika, podróże, psychologia, kino, literatura, lifestyle.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POPULARNE ARTYKUŁY